ZAPYTANIE O CENĘ NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI I KUCHNI
- Drukuj"/> artykuł: ZAPYTANIE O CENĘ NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI I KUCHNI"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: ZAPYTANIE O CENĘ NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI I KUCHNI"/>
Koło, 20.08.2020 r.
Zespół Opiekuńczo – Edukacyjno - Wychowawczy
ul. Kolejowa 13
62-600 Koło
tel. 63 26 10 177
fax 63 26 16 727
bursa_kolo@poczta.onet.pl
www.bursakolo.szkolnastrona.pl
Zapytanie o cenę nr 2/2020
( dotyczy dostawy wyposażenia stołówki i kuchni)
I. ZAMAWIAJĄCY
Zespół Opiekuńczo – Edukacyjno – Wychowawczym w Kole
ul. Kolejowa 13, 62-600 Koło
NIP: 666-211-73-65, REGON: 368052457
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Do niniejszego zapytania ofertowego na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień
publicznych do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów tejże ustawy.
III. PUBLIKACJA ZAPYTANIA
Zapytanie ofertowe zostanie opublikowane na stronie internetowej zamawiającego
bursakolo.szkolnastrona.pl w zakładce BIP - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE oraz
zostanie rozesłane pocztą elektroniczną do firm zajmujących się wyposażeniem
stołówek i kuchni
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stołówki i kuchni w meble ze stali
nierdzewnej oraz wyposażenie AGD dla potrzeb Zespołu Opiekuńczo -Edukacyjno –
Wychowawczego w Kole w ramach projektu: „Posiłek w szkole i domu”
2. Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy objęty przedmiotem zamówienia
zawiera druk „Formularz ofertowo - cenowy” – załącznik nr 1
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy nie pochodzący z
ekspozycji lub wystaw, wysokiej jakości oraz sprawny technicznie.
6. Wszystkie meble, sprzęt gastronomiczny i AGD oraz naczynia i przybory kuchenne
muszą odpowiadać wymaganiom stawianym przez przemysł gastronomiczny oraz
właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-
epidemiologicznymi w obiektach zbiorowego żywienia, spełniać wymagania Dobrej
Praktyki Higienicznej oraz systemu HACAP. Sprzęt powinien być dopuszczony do
obrotu na terenie Unii Europejskiej.
7. Meble, Sprzęt gastronomiczny i AGD oraz naczynia i przybory kuchenne powinny być
wykonane z wysokiej jakości materiałów nie powodujących stanów alergicznych,
posiadające niezbędne świadectwa, atesty, powinny być fabrycznie nowe, posiadać znak
CE świadczący o dopuszczeniu do obrotu na ryku Wspólnoty Europejskiej.
8. Wyszczególniony w przedmiocie zamówienia asortyment musi być wolny od obciążeń
prawami osób trzecich.
9. Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu ponosi
Wykonawca.
10. Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie
mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę
towaru na nowy w trybie i terminie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu
zamówienia.
12. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej
gwarancji.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia własnym
transportem, na własny koszt i własne ryzyko.
14. Wynagrodzenie dla Wykonawcy wypłacone będzie przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu zamówienia.
Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę
protokołu odbioru.
15. Do każdego dostarczonego typu produktu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
wymaganą dokumentację (w tym np. kartę produktu, certyfikaty zgodności,
oznakowanie, itp.)
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Planowany termin realizacji zamówienia: do 16.10.2020 r.
VI. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej na załączonym
formularzu cenowym.
4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej
ofertę.
5. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania,
w zależności od wybranego pakietu składającego się na przedmiot zamówienia.
6. Oferta powinna być:
1) opatrzona pieczątką firmową;
2) posiadać datę sporządzenia;
3) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;
4) podpisana przez wykonawcę.
7. Oferta musi zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców
lub zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
8. Cena jednostkowa musi być podana w polskich złotych, być zaokrąglona do
dwóch miejsc po przecinku oraz być ceną brutto. Złożona oferta musi uwzględniać
wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia.
9. Termin ważności oferty wynosi 14 dni.
10. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorach
załączników.
11. Oferta powinna zostać złożona na kolejno ponumerowanych stronach.
12. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/ opakowaniu w sposób
gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia kopert.
13. Koperta/ opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego
na podany powyżej adres, opatrzone nazwą, dokładnym adresem Oferenta
oraz oznaczone w sposób następujący:
„OFERTA NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI I KUCHNI W
RAMACH PROJEKTU „ POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”.
14. Oferent ma prawo przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Termin składania ofert upływa w dniu 28.08.2020 r. o godzinie 1000.
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego.
3. Ofertę można składać za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej, osobiście
lub elektronicznie na adres bursa_tomek@wp.pl
4. W przypadku złożenia oferty e-mailowo na adres elektroniczny zamawiającego, należy
pobrać wymagane dokumenty wraz z danymi, podpisami, pieczątkami na nich
umieszczonymi i przesłać na adres bursa_tomek@wp.pl
W tytule należy wpisać „OFERTA NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI
I KUCHNI W RAMACH PROJEKTU „POSIŁEK W SZKOLE I DOMU”.
Potwierdzeniem otrzymania oferty będzie odpowiedź w formie e-maila zwrotnego
potwierdzający jej wpływ.
4. Za termin wniesienia oferty uważa się dzień jej faktycznego złożenia w siedzibie
Zamawiającego.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
6. Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 28 sierpnia 2020 r. po godz. 1100 w Bursie Szkolnej
w Zespole Opiekuńczo – Edukacyjno – Wychowawczym w Kole ul. Kolejowa 13.
7. Brak wypełnienia i określenia ceny w ramach pozycji poszczególnych pakietów
określonych w druku „Formularz ofertowo - cenowy” spowoduje odrzucenia oferty.
8. Wstawienie w pozycjach poszczególnych pakietów wymienionych w druku „Formularz
ofertowo - cenowy” zera jako ich wartości spowoduje odrzucenie oferty.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, przewidujących
odmienny niż określony w zapytaniu sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Oceniając złożone oferty Zamawiający będzie kierował się najkorzystniejszą (najtańszą)
ceną ofertową.
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: 100 % ceny brutto oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji ceny w przypadku, gdy
cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze
oferty.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za
pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem
bursakolo.szkolnastrona.pl w zakładce BIP.
X. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE
1. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zapytania ofertowego bez
podania przyczyny.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania
ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego
Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Dostawcom, którym przekazano
zapytanie ofertowe, zamieszcza na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Zamawiającego.
4. Zamawiający może w każdej chwili unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia
bez podania przyczyny.
5. Dodatkowych informacji udziela Tomasz Mikołajczyk pod numerem telefonu:
502 072 011 lub e-mailem bursa_tomek@wp.pl
XI. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 - Wzór formularza cenowego.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o możliwości wykonania zamówienia
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
Załączniki
- 1-ZAPYTANIE OFERTOWO-ILOSCIOWE.doc (59.50 KB)
- Zalacznik 1.doc (80.00 KB)
- Zalacznik 2.docx (22.22 KB)
- Zalacznik 3.docx (22.86 KB)
- Zalacznik 4.docx (23.58 KB)
- Zalacznik 5.docx (23.50 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2020-08-20 10:25 | przez: Administrator |
---|---|---|
Opublikowano: | 2020-08-20 10:25 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | BURSA SZKOLNA W ZESPOLE OPIEKUŃCZO - EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZYM | |
Odwiedziny: | 1153 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.