BURSA SZKOLNA W KOLE W ZESPOLE OPIEKUŃCZO - EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZYM

 ul. Kolejowa 13

  62-600 KOŁO

E-mail: bursa_kolo@poczta.onet.pl

Przejdź do strony głównej

Czwartek, 18 kwietnia 2024

ZAPYTANIE O CENĘ NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI I KUCHNI

                                                                                                                                         Koło, 20.08.2020 r.

Zespół Opiekuńczo – Edukacyjno - Wychowawczy

ul. Kolejowa 13

62-600 Koło

tel.  63 26 10 177

fax  63 26 16 727

bursa_kolo@poczta.onet.pl

www.bursakolo.szkolnastrona.pl

 

 

Zapytanie o cenę nr 2/2020

( dotyczy dostawy wyposażenia stołówki i kuchni)

 

I. ZAMAWIAJĄCY

    Zespół Opiekuńczo – Edukacyjno – Wychowawczym w Kole

    ul. Kolejowa 13, 62-600 Koło

    NIP: 666-211-73-65, REGON: 368052457

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    Do niniejszego zapytania ofertowego na podstawie art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień

    publicznych do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów tejże ustawy.

 

III. PUBLIKACJA ZAPYTANIA

    Zapytanie ofertowe zostanie opublikowane na stronie internetowej zamawiającego

    bursakolo.szkolnastrona.pl w zakładce BIP - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE oraz

    zostanie rozesłane pocztą elektroniczną do firm zajmujących się wyposażeniem

    stołówek i kuchni

 

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stołówki i kuchni w meble ze stali   

         nierdzewnej oraz wyposażenie AGD dla potrzeb Zespołu Opiekuńczo -Edukacyjno –   

        Wychowawczego w Kole w ramach projektu: „Posiłek w szkole i domu”

    2. Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy objęty przedmiotem zamówienia

        zawiera druk „Formularz ofertowo - cenowy” – załącznik nr 1

    3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

    4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia

        podwykonawcom.

    5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy nie pochodzący z   

        ekspozycji lub wystaw, wysokiej jakości oraz sprawny technicznie.

    6. Wszystkie meble, sprzęt gastronomiczny i AGD oraz naczynia i przybory kuchenne

        muszą odpowiadać wymaganiom stawianym przez przemysł gastronomiczny oraz

        właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-

        epidemiologicznymi w obiektach zbiorowego żywienia, spełniać wymagania Dobrej

        Praktyki Higienicznej oraz systemu HACAP. Sprzęt powinien być dopuszczony do

        obrotu na terenie Unii Europejskiej.

    7. Meble, Sprzęt gastronomiczny i AGD oraz naczynia i przybory kuchenne powinny być

        wykonane z wysokiej jakości materiałów nie powodujących stanów alergicznych,

        posiadające niezbędne świadectwa, atesty, powinny być fabrycznie nowe, posiadać znak

        CE świadczący o dopuszczeniu do obrotu na ryku Wspólnoty Europejskiej.

    8. Wyszczególniony w przedmiocie zamówienia asortyment musi być wolny od obciążeń

        prawami osób trzecich.

    9. Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu ponosi

        Wykonawca.

 10.  Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie

       mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę

       towaru na nowy w trybie i terminie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym.

 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu

       zamówienia.

 12. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej

       gwarancji.

 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia własnym

       transportem, na własny koszt i własne ryzyko.

 14. Wynagrodzenie dla Wykonawcy wypłacone będzie przelewem na rachunek bankowy

       wskazany przez Wykonawcę w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania

       przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury po wykonaniu zamówienia.

       Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę

       protokołu odbioru.

15. Do każdego dostarczonego typu produktu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć  

      wymaganą dokumentację (w tym np. kartę produktu, certyfikaty zgodności,

      oznakowanie, itp.) 

 

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

    Planowany termin realizacji zamówienia: do 16.10.2020 r.

 

VI. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

    1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

    2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

    3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej na załączonym

        formularzu cenowym.

    4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej

        ofertę.

    5. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania,

        w zależności od wybranego pakietu składającego się na przedmiot zamówienia.

    6. Oferta powinna być:

        1) opatrzona pieczątką firmową;

        2) posiadać datę sporządzenia;

        3) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;

        4) podpisana przez wykonawcę.

    7. Oferta musi zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców

        lub zaświadczenie z centralnej ewidencji  i informacji o działalności gospodarczej,

        wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.

    8. Cena jednostkowa musi być podana w polskich złotych, być zaokrąglona do

        dwóch miejsc po przecinku oraz być ceną brutto. Złożona oferta musi uwzględniać

        wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane

        z wykonaniem zamówienia.

    9. Termin ważności oferty wynosi 14 dni.

   10. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorach

         załączników.  

   11. Oferta powinna zostać złożona na kolejno ponumerowanych stronach.

   12. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/ opakowaniu w sposób

         gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność

         do terminu otwarcia kopert.

   13. Koperta/ opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego

         na podany powyżej adres, opatrzone nazwą, dokładnym adresem Oferenta

         oraz oznaczone w sposób następujący:

 

        „OFERTA NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI I KUCHNI W

          RAMACH PROJEKTU „ POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”.

   14. Oferent ma prawo przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją

        ofertę.

 

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

    1. Termin składania ofert upływa w dniu 28.08.2020 r. o godzinie 1000.

    2. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego.

    3. Ofertę można składać za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej, osobiście

        lub elektronicznie na adres bursa_tomek@wp.pl

    4. W przypadku złożenia oferty e-mailowo na adres elektroniczny zamawiającego, należy

        pobrać wymagane dokumenty wraz z danymi, podpisami, pieczątkami na nich

        umieszczonymi i przesłać na adres bursa_tomek@wp.pl

        W tytule należy wpisać „OFERTA NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI

        I KUCHNI W RAMACH PROJEKTU „POSIŁEK W SZKOLE I DOMU”.

        Potwierdzeniem otrzymania oferty będzie odpowiedź w formie e-maila zwrotnego

        potwierdzający jej wpływ.

    4. Za termin wniesienia oferty uważa się dzień jej faktycznego złożenia w siedzibie

        Zamawiającego.

    5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

    6. Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 28 sierpnia 2020 r. po godz. 1100 w Bursie Szkolnej

        w Zespole Opiekuńczo – Edukacyjno – Wychowawczym w Kole ul. Kolejowa 13.

    7. Brak wypełnienia i określenia ceny w ramach pozycji poszczególnych pakietów

        określonych w druku „Formularz ofertowo - cenowy” spowoduje odrzucenia oferty.

    8. Wstawienie w pozycjach poszczególnych pakietów wymienionych w druku „Formularz

        ofertowo - cenowy” zera jako ich wartości spowoduje odrzucenie oferty.

   9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, przewidujących

        odmienny niż określony w zapytaniu sposób wykonania przedmiotu zamówienia.

 

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT

    1. Oceniając złożone oferty Zamawiający będzie kierował się najkorzystniejszą (najtańszą)

        ceną ofertową.

    2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: 100 % ceny brutto oferty.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji ceny w przypadku, gdy

        cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć

        na sfinansowanie zamówienia.

    4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze

        oferty.

 

IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za

        pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem

        bursakolo.szkolnastrona.pl w zakładce BIP.

 

X. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE

    1. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.

    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zapytania ofertowego bez

        podania przyczyny.

    3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania

        ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego

        Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Dostawcom, którym przekazano

        zapytanie ofertowe, zamieszcza na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń

        w siedzibie Zamawiającego.

    4. Zamawiający może w każdej chwili unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia

        bez podania przyczyny.

    5. Dodatkowych informacji udziela Tomasz Mikołajczyk pod numerem telefonu:

        502 072 011 lub e-mailem bursa_tomek@wp.pl

 

XI. ZAŁĄCZNIKI

 

Załącznik nr 1 - Wzór formularza cenowego.

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o możliwości wykonania zamówienia

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku powiązań

Załącznik nr 5 - Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych

Załączniki

Metryczka

Wytworzono:2020-08-20 10:25przez: Administrator
Opublikowano:2020-08-20 10:25przez: Administrator
Podmiot udostępniający: BURSA SZKOLNA W ZESPOLE OPIEKUŃCZO - EDUKACYJNO - WYCHOWAWCZYM
Odwiedziny:1153

  • Brak wpisów.